Rowenta RH9958 X-Force Flex 14.60 RH9958 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH9958 X-Force Flex 14.60 RH9958 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joyce 16-04-2024

Handzaam en gemakkelijk

Als moeder van 3 (4 als je de man ook meerekent ;)), valt er altijd wel wat te stofzuigen, van zand, tot kruimels tot rijst. Met het gemak van deze stofzuiger pak je het er zo bij en zuigt het op. Doormiddel van de flexibele stang kom ik ook makkelijk onder stoelen, tafels en banken.

Pluspunten

• Accuduur
  • Aanpassing van zuigkracht obv ondergrond

Minpunten

• Aan de zware kant

i*************@l****** 29-03-2024

Na wat onderzoek en verschillende revieuws te hebben gelezen, kwam ik op de Rowenta RH9958. Mede door de €100,- cadhback actie, ben ik ervoor gegaan. En zeker geen spijt! Super zuigkracht, duidelijk display met resterende batterij tijd, past zuigkracht aan, aan het vuil.
Ook het oplaadstation is top, alle extra accessoires kunnen daar aan gehangen worden, geen losse atributen meer.
Enige minpuntje, hij is wat aan de zware kant,voor oudere mensen te zwaar, voor mij geen probleem. Kortom z'n geld dubbe en dwars waard!

John visser 26-03-2024

Zoek niet verder dit is perfect

Een hele goede steelstofzuiger ben er heel erg blij mee!!🙏🏻 zitten heel veel mondstukken bij en hij zuigt alles op en wij hebben 2 honden de haren zijn zo weg ook op de bank en ideaal voor de auto

j*********@g******** 13-03-2024

Fijne stofzuiger, met aanvaardbaar geluidsniveau.zuigt prima.even wennen aan de variabele zuigkracht.

Rakis 17-01-2024

Zeker een aanrader tussen de vele keuzes die er zijn

Super fijne steelstofzuiger. Licht in de hand en handige hulpstukken, die ook nog makkelijk zijn schoon te maken. Voorheen altijd een Dyson gehad en het grootste voordeel van deze is dat je het niet steeds ingedrukt hoeft te houden tijdens het stofzuigen. Ook is deze SMART, dus als je van laminaat over gaat naar een mat of kleed, de zuigkracht automatisch wordt aangepast. Voor haren op de bank ideaal, haalt in 1 x alles weg. Zoals eerder gezegd, super blij met mijn aankoop en kan het iedereen aanraden. Zelfs mijn jonge kinderen, pakken nu sneller de steelstofzuiger om zelf hun kamers schoon te maken.

Pluspunten

• Licht in de hand
  • Ruime vuil container
  • Hoeft niet ingedrukt te houden bij gebruik
  • Schakelt automatisch adhv type vloer
  • Handig muurstysteem

Minpunten

• Batterij zou voor mij wat langer mogen